کراتینین 2.28 با بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 2.28 با بیماری کلیه پلی کیستیک چگونه آن را درمان

کراتینین 2.28 با PKD چگونه آن را درمان کنیم؟ بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی خانواده است. اگر کسی در خانواده شما PKD، مردم دیگر در خانواده شما همه آنها به امکان دریافت این PKD. کراتینین است از نزدیک با بیماری کلیه پلی کیستیک همراه است.

کراتینین 2.28 با بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک می کند صدمه به کلیه رشد کیست. کیست رشد در شکل و مقدار. کیست که یک سلول اپیتلیال ساختار خاص است که دارای عملکرد بالا بردن سرعت رشد کیست در تعداد. در همین حال مایع کیست را به جریان در نتیجه باعث بزرگ شدن کیست. به عنوان کیست پر از مایع می شوند، فشار در منطقه کلیوی می شود به طور فزاینده افزایش می یابد.

کراتینین یک آینه برای انعکاس functions.Creatinine کلیه باقی مانده نشان می دهد آسیب 2.28 متوسط ​​کلیوی، که باعث می شود بسیاری از symptoms.Creatinine متمایز ضایعات سوخت و ساز بدن، که بستگی به کلیه آنها را دفع از بدن به صورت ادرار است. در حال حاضر کلیه چیزی اشتباه، تا که به اجازه دادن به آنها در بدن ما سپرده. بدون درمان به موقع، کراتینین به گردش در اوردن با خون خواهد بود و ممکن است به هر ارگان در بدن ما در نتیجه منجر به عوارض جدی آسیب برساند.

چگونه برای درمان PKD با کراتینین 2.28؟

داغ فشرده سازی درمانی بر اساس داروهای چینی است. داروهای چینی معروف در درمان بیماری های کلیوی در سراسر جهان می باشد. herbals چینی قیمتی و طبیعی است. چه چیزی بیشتر، آن را تا جانبی کمتری effects.The روش ساده است.

ما نیاز به پیدا کردن BL 23 نقاط در وهله اول. این دسترسی ویژه ای برای داروهای فعال چینی است که با پیشرفته ترین تکنولوژی پردازش شده است. آن را در کلیه به طور مستقیم به این ترتیب کاهش کیست و ستم به رشد مجدد کیست کار می کند. در پایان، آن را نیز آسیب تعمیرات کلیه و بازیابی توابع کلیوی.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: